Testpilot: Kiviks Musteri Naturens Bästa

Vilken tur jag hade att vara testpilot och testa Naturens Bästa inför jobbet eftersom idag var jag på City Gross och demade just den produkten. Jag testade Blåbär och när jag jobbade, bjöd jag på Tranbär, men konceptet är samma, alltså ingen tillsatt socker, 40% frukt innehåll och rik på C vitamin.
Naturens Bästa verkar vara mångas favoriten. De flesta tyckte att det var superb att produkten inte hade någon tillsatt socker och ändå var lagom söt, och jag haller med. En annan bra sak med just den med blåbär är att det kommer i två storlekar 1 liter och 33cl. Mitt betyg: 9/10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!