Test: Cillit Bang

Jag blev utvald för att buzza Cillit Bang och jag är super nöjd med resultatet. Jag har testat de flesta produkterna som finns till badrum och kök, men av någon anledning lämnade jag Cillit Bang till sist. Jag tror det var en kompis som pratade negativt om produkten som gjorde mig tveka om att köpa den. Men nu har jag äntligen testat... Och vilken överraskning!!!! Min kompis hade fel. Cillit Bang fungerade super bra. Min bästa tips är att man måste prova själv, sedan tycker jag att hemligheten är att följa instruktioner exakt. Produkten var enkelt att använda och effektiv. Och som jag brukar säga: "Några bilder bättre en 1000 ord", så kan ni titta här resultatet. Mitt betyg: 9/10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!