Testpilot: Kelda Grön Sparrissoppa

Jag blev utvald för att testa Kelda Soup in a cup, men tyvärr var det omöjligt att hitta den i de butikerna jag brukar storhandla, och därför valde jag att testa Kelda Grön Sparrissoppa i stället.
Jag följde en av recepterna som fanns på förpackningen, alltså soppan med räkor och rödlök och resultatet var helt ok. Bra smak, bra konsistens på soppan, lagom kryddad och bra förslag att blanda soppan med räkor. Men i allafall är Kelda Gulasch soppan min favorit. Mitt betyg: 7/10.


Kommentarer
Postat av: Linda
2013-04-01 @ 21:17:34 URL: http://lindistips.com/

Kul:)Jag hade turen att hitta Soup in a cup på Ica Maxi. Ska bli kul att testa då jag endast har provat sparrissoppan tidigare. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!