Testpilot: Ica Mörk choklad Kokos Tryffel.

Jag blev så glad när jag fick veta att jag skulle testa Ica Mörk choklad och recensera åt Smartson. För en choklad älskare är detta en bra nyhet!!!! Av de tre sorterna som finns valde jag Kokos & Tryffel, och jag blev imponerad. Vilken god choklad!!! Passar underbart om man smakar den tillsammans med vin.
På innehållsförteckning står det att det har 49% kakaoinnehåll vilket jag tycker kan anses som godkänd. Krämig och god smak av kokos. Tryffeln kände hag inte så mycket av.
Den enda som skulle förbättras är förpackningens design, den ger en väldigt rörigt intryck, för mycket text och man blir förvirrad. Mitt betyg: 8/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!