Ny smak från Bravo.

Jag fick en värdecheck från Skånemejeri för att smaka en nyhet: Äpple, Mango & Passion med Päron. Jag har letat efter produkten i de flesta butikerna i Gävle utan att lyckas, men i helgen var jag i Uppsala, och äntligen har jag hittat juicen.
Det jag tycker om är att den var inte så söt som man kan tänka sig när man läser ordet "mango" på förpackningen. Det som var konstigt var att om man läser på innehållet står det att den har 90% juice av äpple och bara 5% mangopure. Och det var mango den frukten som kändes mest av alla tycker jag. Jag undrar varför blandar Bravo så många frukter utan att det kallas "Tropisk/Tropical". Hade önskat mig lite fruktkött. En produkt att rekommendera? Ja. Mitt betyg: 7/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!