Testpilot: Becel Proactiv Gold

Nu var det dag för att testa den andra sorten, alltså Becel Proactiv Gold. Min man och jag har testat den under en vecka och vi tycker att den smakar mycket bättre en den lätta versionen. Vi tycker att den verkar ha lite mer salt, bra konsistens och lätt att bre, alltså man behöver inte ta den från kylskåpet många minuter innan man ska äta frukost som det händer med andra varumärke. Dock är det priset den negativa sidan.. Det kostade runt 39kr.. Kom igen Becel, det är bara en liten förpackning och får inte kosta så mycket.
Jag tror inte att jag kommer att köpa den i framtiden och anledning till detta är inte smaken utan priset.
Tyvärr kan jag inte kolla kolesterolvärde ... Det skulle vara bra att Smartson erbjuder också den i framtiden.
Oh, en sak till, fin förpackning!!!!
Mitt betyg 7/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!