Tack Manjana.se!!!

Idag har jag fått beställningen från Manjana och det enda jag kan säga är att jag är så glad att ha hittat den här webbutiken. Jag hade lite problem när jag beställde, men då kontaktade jag kundtjänsten via mail och de svarade direkt och fixade allt på en gång. Super snabbt leverans dessutom. Det enda som jag tror saknas i butiken är barnstrumpor. Det skulle vara perfekt att de ökar sortimentet till de minsta.
Jag tycker inte om att göra ett blogguppdrag bara för att det kan vara roligt att få presentkort eller rabatter från butiker, utan jag återkommer hela tiden med mitt betyg och om hur jag upplevde allt, alltså service, leveransen, produkterna. Och den här gången får Manjana.se ett topp betyg från mig: 10/10.
Jätte snygga strumpor, eller hur?.... I am glad!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!