Testpilot: Valio Olo Lättsockrad

Det har inte varit så lätt att hitta den nya Valio Olo lättsockrad i butiken. De flesta butikerna har tagit hem den vanliga yoghurten men inte lättsockrad. Till slut hittade jag den på Coop Forum och har äntligen provsmakat. Alltså jag är så glad att jag fick vara med den här gången därför att jag fick en väldigt bra upplevelse. Tidigare hade jag provat den vanliga Valio Olo, och var nöjd med resultatet. Men med Valio Olo lättsockrad är jag mer en nöjd. För oss som tycker om söta saker, måste jag säga att man inte känner att det handlar om en lättsockrad och tråkig produkt. Om jag skulle välja mellan den vanliga och den lättsockrade, skulle självklart välja den lättsockrade. En annan sak är att alla sorterna innehåller fruktbitar och det älskar jag. Man känner att man äter riktiga frukter. Det skulle finnas i större förpackningar. Mitt betyg 10/10








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!