Jag vann!!!!

Igår fick jag ett paket med posten. Det var från L´Oreal och jag var jättenyfiken för att veta vad det handlade om. Jag hade glömt bort att jag var med i en tävling på Facebook. Paketet innehöll Normaderm från Vichy som är en rengörande peelinggel till fet hud. Den är en peeling som tar bort döda hudceller. Dessutom avläsnar smuts och orenheter utan att torka ut huden. Jag ser fram emot att börja använda den... det ska bli spännande!!!
Håll koll på Vickys facebook sidan eftersom det kommer nya tävlingar. https://www.facebook.com/VichySverige/app_321378234577278#!/VichySverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!