Vem älskar inte ringar?


Jag kan beskriva mig som en riktig ringälskare, och tror att alla kvinnor så väl de som tittar på sig själva framför spegeln hela tiden, som de som påstår att de inte ha tid för sig själva. Oavsett fallet, tycker jag att alla varierar accessoarer då och då.

Men måste alla ringar vara av silver eller guld? ABSOLUT INTE! Vilken lyx skulle bli då. Den enda som man måste tänka på är att det blir ibland grönt av ringarna man använder, och då är det bästa tipset att måla med transparent nagellack.

Här samlar jag några bra alternativ, självklart är turkos fortfarande inne.







En liten del av min kollektion. Ringar kommer från HM och olika affärer i Lima och Madrid.








Kommentarer
Postat av: JENCIOUS
2011-09-12 @ 21:36:51 URL: http://jencious.blogg.se/

måste säga att jag äääälskar din header! sjukt kreativ och rolig idé! :)

jaaaa och vem älskar inte ringar? jag kan inte få nog av dom! :) dubbelringar är min favorit, har helst en istälet för tusen typ! hihi :)

Postat av: InkaVikinga
2011-09-13 @ 12:45:34

Hej Jencious, och tack för din kommentar. Dubbelringar är också fina. Tänk inte att jag använder alla ringar på en gång...nej nej. Jag ville bara visa dem som jag har. Ha det bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!