På jakt efter en höstväska.

Jag tappade lust för att hitta en fin väska i någon vanlig butik, då började jag googla och tänkte kanske köpa den på nätet. Många e-handels butiker erbjuder fri frakt och även fri returer, so why not?. Att köpa på nätet har blivit säkrare och man kan också använda sig av Paypal för att undvika något problem.

Grejer är nu att bestämma sig. En höst väska, tycker jag "nästan", måste vara brun, mocca, camell eller liknande. Varma färger är det som gäller, men vilken ska man välja då? Här samlade jag några av mina favoriter.






1.- Topshop.com £32.00    2.- Skoplejset - Esprit Trish City Bag 699kr  
3.- Bubbleroom - Mixed from Italy
Ama Bag 349kr   4.- Zara - Påsväska kombination tyg 549kr  
5.- Skoplejset - Esprit Tracy City Bag 599kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!