Testpilot: Werners Flingsalt

Sanningen är att jag aldrig har smakat på flingsalt, kanske på någon restaurang, men ingenting jag visste om. I allafall hemma har jag aldrig använt den, för att jag visste inte att den sorten fanns.
Efter att ha fått info från Smartson om Werners Flingsalt,som är helt naturligt och utan tillsatser, nu är jag nyfiken. Googlade och läste på nätet att det passar perfekt om man ska göra dressing.

Vitlöksdressing är den bästa tycker jag och då kan man också använda flingsalt:

Vitlöksdressing

½ dl majonnäs

1 dl crème fraiche

1 vitlöksklyfta

1 tsk flingsalt

Hoppas att jag blir Testpilot. Vill du också vara med? Ansök här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!