Testpilot Kelda Exotic Såser

Mina förväntningar på Kelda Exotic Såser var höga eftersom jag tycker mycket om andra produkter från Kelda, framför allt Kelda Gulaschsoppa. Jag blev inte alls besviken med Kelda Exotic Tikka Masaka. Om vi börjar med det som var positiv då kan man nämna följande:


Snygg och praktisk förpackningen

Rätt storlek till rekommenderade 400g kycklingfilé

Enkelt och snabbt att tillaga

Lagom stark som kan passa till dem flesta

Välkryddad sås

Krämig konsistens


Alltså en riktigt bra sås..... MEN..... jag kände att såsen smakade lite mjöligt och detta gjorde mig lite tveksam när det var dags att sätta betyg. Jag tycker att Keldas skulle fixa detta och då skulle såsen bli en av mina favoriter. Hittills är mitt betyg 7/10.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!