De bästa hårprodukterna kommer från Italien

Hårprodukter är något jag kan tänka mig betala mycket extra för. För lite mer än ett år sedan slutade jag köpa shampoo och balsam från vanliga livsmedelbutiker. Kommersiella produkter är bra för rengöring, men om du verkligen vill ta hand om ditt hår, då är det bättre med andra varumärken.

Jag brukar använda Redken och Kerastase, och av dem tycker jag är Redken bäst. Shampoo som jag använder till exempet är Redken Extreme, men jag ville prova något nytt när det gäller balsam. Jag fick prova Semi Di Lino Essential Oil och var väldigt glad med resultatet. Nu har jag köpt Semi Di Lino Iluminating conditioner och kan verkligen rekommendera den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!