Skånemejerier Yoghurtsmoothie

Äntligen är jag tillbaka i bloggvärlden och kan testa och recensera produkter. Och det gick ganska snabbt att få mitt första uppdrag i samarbete med Skånemejerier och Buzzador.
Den här gången fick jag smaka Skånemejerier Yoghurtsmoothie. Min son hjälpte mig att välja smak och då blev det Jordgubbar, Hallon, Banan som hamnade i kundkorgen. 
Den har en krämig och bra konsistens, med samtidigt inte så tjock så att det gick att servera i mugg och dricka utan problem. Jag saknade lite mer socker. Min son älskade den och nu har den blivit en ny favorit hemma. 
Vi använde den framför allt till frukost, men skulle också passa perfekt som mellanmål. Självklart måste jag vara ärlig och säga att ingenting kan vara bättre än en hemmagjord smoothie, men den här är ett bra alternativ. 
Jag tycker att det borde komma i större förpackningar med tanke på familjer med flera barn. Dessutom tycker jag att man skulle kunna ha valt någon spännande ingrediens som sticker ut, vad tycker ni om lite spenat? Mitt Betyg: 8/10 
#SkånemejerierYoghurtsmoothie #yoghurtsmoothiebuzz #buzzador @skanemejerier @buzzador





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!