Guldfynd favoriter

Jag fick ett presentkort från Guldfynd för mig födelsedag och självklart blev det någonting i silver. För en som älskar att resa tycker jag att det passade perfekt det här halsbandet. 
Jag hade bara önskat mig ett större utbud av  ringar i silver. Jag tycker om riktiga annorlunda ringar och lite exotiska. Då blev det den här. 
Personalen på Guldfynd i Flanör Gallerian i Gävle var fantastisk trevlig och hjälpsam. Inte den typ av personal som tvingar dig att shoppa utan den som är till hands när den behövs, den som kommer med rätt kommentar och framför allt som hjälper kunden så att den passar på att utnyttja erbjudanden, medlemsbonus och rabatter på bästa sätt. 
Mitt betyg av hela upplevelse var 7/10. 
Kunde vara mer, men ni saknar verkligen större utbud av ringar i silver.  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!