Castello Pink Pepper

Den här inlägget är i samarbete med Castello. Den här gången fick jag en kupong för att kunna smaka den nya Castello Pink Pepper. 



Första intrycket var... finns det män som köper den? Förpackningen är väldigt Pink, super tjejig tycker jag, och absolut inget dåligt med det men jag tycker att det var medveten gjort för att målgruppen är kvinnor? 


Whatever, när det gäller smaken då var den riktig krämig och god. Jag förväntade mig en ganska stark och kryddig ost men tanke på att den hade peppar, men så var det inte. Det var ganska mild smak tycker jag vilket var helt perfekt för mig. Vi gjorde en ostbricka och till den hade vi rött vin. Priset var helt ok. Jag betalade 25,90kr på Ica Kvantum.


Den kommer jag att rekommendera och nu är den en av mina favorita ostar. 
Mitt betyg 10/10. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!