Proviva Jordgubb, Lime, Mynt.

I samarbete med @provivase och Buzzador har jag smakat den nya Proviva Jordgubb, Lime och Mynt. Jag tycker att blandningen var något spännande att smaka, den tilltalade mig verkligen, och passade perfekt till sommar tänkte jag. 



Men men, tyvärr var min familj och jag ganska besvikna för smaken. Inte alls som vi hade tänkt oss. Konsistensen var väldigt tunn, det smakade inte Jordgubbar eller som att den innehåller 0,001% Jordgubbar. Läskande var i allafall, alltså vill man dricka den, då måste den vara riktig kall. 



Konstig eftersmak. Tyvärr jag rekommenderar inte den. Har smakat mycket bättre alternativ. Mitt betyg 4/10. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!