Testpilot Becel Proactiv Lätt

Nu har jag provat Becel Proactiv Lätt. Jag hittade den på Ica Maxi... alltså båda sorterna (lätt och gourmet).
Det första man kan säga är att priset var för högt. 35.90kr lätt och 38.90kr gourmet.... För dyrt för att vara en liten förpackning.
När det gäller smaken, well well, man kan inte förväntar sig så mycket smak om man vet från början att den är nyttigare än andra margarin. Väldigt lite salt för min smak. Däremot är den väldigt lätt att smörja på brödet.
Jag smakade Becel Proactiv Lätt med fullkornbröd skinka och ost, och apelsin juice till detta.
Mitt betyg: 6/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!