Testpilot: Rynkeby juice

Jag blev utvald för att testa en av dem två nya smaker från Rynkeby, allt via Smartson. Jag hittade produkten på Coop Forum efter att ha försökt på andra butiker utan att lyckas. Vi, testpiloter, hade möjligheten att välja mellan Tropisk eller Äpple, Apelsin, Mandarin. Jag älskar citrus och valde den sista.
Den har gången blir det lite komplicerad att göra en recension om produkten eftersom smaken var lite svårt att beskriva, alltså det var en riktig blandning av äpple, apelsin och mandarin där ingen frukt försökte dominera. 100% läskande och det som jag tyckte om var att den är inte så söt som jag förväntade mig. Jag unviker dricka juice som är så söt i eftersmak att man känner att behövs dricka mer och mer och till slut blir man mer torstig. Jag saknade lite mer fruktkött. Men självklart en juice som måste provas. Mitt betyg: 8/10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!