Dove Visible Care

Som buzzador, har jag möjligheten att prova en ny produkt som finns i marknaden, Dove VisibleCare Renewing. Det som är nytt med den här duschkrämen är att den kombinerar mujk rengöring med återfuktning. Om man jämför Dove VisibleCare med andra duschtvålar, behåller huden det mesta av sin fukt efter duschen med Dove Visible Care. Med bara 7 dagar märker man en förbättrad, lenare och mjukare hud, och efter 3 veckor ser man en finare hud.
Jag har fått en stor förpackning och 12st varuprover som tänker ge till mina kompisar och släktningar i samband med min buzzador uppgift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!