Dålig erfarenhet med CDWOW!

Jag sa till CDWow att jag skulle berätta till andra om min erfarenhet med företaget och nu gör jag det genom min blogg. Tänk två gånger innan du beställer en vara från CDWOW. Jag beställde två varor (hårprodukter) och vet ni hur långtid jag väntade för leveransen? En månad!!!! OACEPTABELT!!!! Jag har aldrig väntat så mycket för att få en vara som jag har köpt på nätet, helt otroligt! Till slut skickade jag ett mail till dem där jag sa att jag ville ha pengar tillbaka och inga produkter.

Det som jag inte förstår är varför de uppdaterar inte sin hemsida om de inte har produkterna i lager. Det borde står (finns inte i lager" eller "slut" eller något liknande.

Nu ar jag börjat beställa hårprodukterna från http://www.lookfantastic.com/ som har börjat samarbeta med Paypal. Det är ett väldigt seriöst företag och varorna får man 3 dagar efter beställningen. Den här gången beställde jag en Kerastase shampoo för mig och en Redken till maken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!