BLK amerikansk succe i Sverige.

Genom Freebee fick jag prova BLK vatten. Det var ganska svårt att hitta den, men till slut hittade jag på City Gross.
BLK vatten är ett friskt källvatten som innehåller fulvosyra som gör att vattnet blir svart utan konstgjorda ämnen. Att släcka törsten med svart vatten har varit succe en USA och Kanada. BLK innehåller dessutom 77 andra mineraler som hjälper att balansera kroppens ph-värde.
Det kändes konstigt i början att dricka svart vatten, men jag tänkte att utan problem dricker man cola, så why not, man kan tänka att den enda skillnad är att det är utan kolsyra, utan socker och självklart utan cola, hehe. Sanningen är att BLK smakar absolut ingenting och kostar ca 30kr, så jag tror att jag fortsätter med att dricka kranvatten som är gratis. Mitt betyg: 5/10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!