Test: Colgate Max White One.

Colgate valde mig som testpilot för att prova och sedan recensera en nyhet. De har lanserat Colgate Max White One, en tandkräm som ger vitare tänder på bara en vecka.
Jag ville sluta med hela tandkrämen och inte bara testa en vecka för att ge mina åsikter och sätta betyg på produkten.
Nu kan jag säga, med säkerhet, att jag är lite besviken och inte så speciellt imponerad på tandkrämen. Jag har inte märkt någon stor skillnad med mina tänder och nu har jag använt den cirka tre veckor. Däremot tyckte jag väldigt mycket om smaken, den var ganska mild och det gör att man kan borsta tänderna under längre tid utan att känna en explosion i munnen. Att tandkrämen förebygger uppbyggnad av tandsten är något som man inte kan ge åsikter om. Man skulle behöva använda den under längre tid. Fin, modern och lyxig förpackning som passar perfekt till Colgate. Mitt betyg: 6/10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!