Kesella Citrus

 
 
Smartson och Arla valde mig för att bli idéutvecklare av kvargprodukter. Vi skulle komma med olika förslag på hur man kan använda de olika kvarg de har i sortimentet. Kanske mitt förslag kommer inte att bli den mest hälsosamma, men hemma älskar vi pannkakkor därför att vi tycker att de passar till frukost, mellanmål, lunch och även som kvällssnack. Med kupongerna vi fick hämtade jag en Kesella Citrus och gjorde en pannkakkstårta. Jordgubbarna, jordgubbssylten och citron smaken passade perfekt.
Arla skulle öka sitt sortiment med Kesella Mango, Passionsfrukt, Blåbär och Björnbär till exempel. Alla de här sorterna skulle passa perfekt till pannkakkor.
Mitt betyg på Kesella Citrus: 9/10
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!