Tummen ner till Länna Sport.

Jag har tidigare pratat om Länna Sport eftersom de hade en fin mössa plus andra ganska fina grejer som jag tyckte om. Nu kan jag säga att jag är verkligen besviken med företaget och deras orderhantering... Dåligt!!!... Jag har beställt två gånger nu två olika varor och det enda som jag har fått i båda fall har varit ett mail där det stod:

"Vi har tråkiga nyheter - tyvärr visade det sig att den vara ni beställt är slut i vårt lager. Vi ber om ursäkt för eventuella problem som uppstått. Vi har makulerat din order och krediterat hela beloppet".

Alltså om ni inte har en produkt i lager, då ta den bort från hemsidan. Detta sparar tid till er och till kunderna. Jag kommer aldrig mer att beställa något från den här hemsidan.

Mitt betyg: 1/10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!