Nu blir det allt svart och vitt.

 
Jag har börjat tröttna på mitt vardagsrum även om allt som jag har är relativt nytt. Jag tycker att det är dags att ändra inredningen lite grann och framför allt detaljerna. Hittills har jag kört med orange, men nu är jag sugen på att ha allt svart och vitt.
Jag letade efter inspiration och hittade Trademax, en butik som säljer många fina saker och dessutom erbjuder fri frakt på hela sortimentet. Men det bästa av allt är att nu har de en kampanj för alla bloggare. Bloggar man om eras produkter, länkar till webshoppen och efter att inlägget är godkänt får man ett presentkort på 500kr att handla för.
Efter att ha kollat igenom hela hemsidan då kom jag fram till mina absoluta favoriter. Tavla SEO Search (80 x 120cm) är precis vad jag letade efter men jag vet inte om det passar bra till vardagsrummet, verkar att det kan passa bättre i arbetsrummet.
 
 
 
Vill du också blogga om Trademax? Mer info här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!