Testpilot: Frebaco Fräsmusli

Det har varit ganska svårt att hitta just den sorten jag ville prova, alltså banan, mango, kokos, men till slut lyckades jag på Coop Extra. Det verkar som att blåbär-vanilj var favoriten eftersom den var den enda jag hittade i butiken, OM jag hittade varan så klart.
Jag tror att jag hade för många förväntningar och därför känner jag mig lite besviken.
Den var lagom söt och jag ville ha den lite sötare.
Förpackningen var helt opraktisk, det borde bytas.
Inte så mycket banan.
Jag kände inte smaken av mango.
Frasig.
Mättande.
Bra att den är helt nöttfri.
Mitt betyg: 5/10


Kommentarer
Postat av: Linda
2013-01-01 @ 22:24:24 URL: http://lindistips.com/

Hej, Kul att hitta din blogg :) Jag har också testat banan, mango, kokos via smartson och tyckte att den var ganska god men lite svårtuggad. Jättebra att det finns musli nu utan nötter. Gott nytt! Kram Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!