Snygga strumpor + Fri Frakt = Sant

Jag är definitivt övertygad om att för att vara unik när det gäller mode måste man köpa på nätet annars hamnar man i samma uniform som 90% av svenska befolkningen. I jakten på annorlunda accessoarer och framför allt strumpor, hittade jag Bobby Harper, ett företag som säljer snygga, färgglada, moderna, och det som jag letade efter: "unika strumpor".
Man kan hitta många olika modeller och sorter: enfärgade, mönstrade, randiga, knästrumpor, ankelstrumpor, och dessutom välkända varumärken som Frank Dandy och Topeco bl.a.
En annan sak som lockade mig var att de erbjuder fri frakt, och det, tycker jag, var ett stort plus.
Jag tänker passa på och börja julhandla så att alla hemma får utskilja sig från mängden med ett par snygga strumpor. De här är några av mina favoriter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!