Testpilot: Gille skum- och kokosbollar.

Jag fick möjligheten att testa Gille skum- och kokosbollar, men tyvärr har det varit jätte svårt att hitta skumbollarna i Gävle. Jag har sökt på de flesta butikerna utan att lyckas. Däremot hittade jag kokosbollar på Ica Maxi, men här hände någonting konstigt. Detta är en nyhet från Gille, då förstår jag inte hur kan det vara möjligt att enligt bäst före datumet var alla förpackningarna (ca. 8st) 2 dagars gamla... eller i vilken ordning skriver Gille bäst före datum? ÅÅ-MM-DD eller DD-MM-ÅÅ?
När det gäller smaken, tycker jag att kokosbollarna smakade jätte god... en "lagom" produkt kan man säga... alltså lagom i storlek, lagom sött.. alltså det var perfekt och jag kommer att köpa produkten nästa gång och dessutom rekommendera den till mina kompisar.
Jag ska fortsätta och söka efter skumbollarna, hoppas att nyheten kommer snart till butikerna i Gävle.
Mitt betyg till kokosbollar: 9/10




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!