Dags för scarfar!!!



Nu är det höst och det känns som att man behöver börja använda scarves. Jag har hittat riktigt billiga och ganska snygga scarves från HM. Jag tycker att man behöver inte betala så mycket när det gäller accessoarer som halsdukar till exempel. Och att handla någon gång på HM... det gör ju alla. 

Accessoarer kommer från HM





Har Ni märkt att för några är det jätte svårt och komplicerat att använda scarves? Många gör " vad som helst runt  halsen och det ser inte alls snyggt ut. Då tänkte jag dela med Er en video jag hittade på YouTube.





25 sätt att använda halsdukar.

Vilket sätt är ditt favorit? 


Kommentarer
Postat av: Anneli H
2011-09-13 @ 10:47:45 URL: http://mittilivets.blogg.se/

Tack tack för tipset i min blogg om denna scarfvideo - superbra och kul! Jag "lånar" den :)

Fin blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!