Tara och L´Oreal Paris valde mig!!!!!



Jag är verkligen glad att Tara och L´Oreal valde mig
för att prova den nya L´Oreal Revitalift 10 Total Repair. Under två veckor har jag testat produkten och efter det har jag svarat på några korta frågor om min upplevelse. I ansökan för att vara med skulle man också skicka en bild på sig själv... kanske den hjälpte lite? hehe.

De 10 sakerna som produkten lovar är:

1 reducerar rynkor
2 gör huden fastare
3 återfuktar
4 slätar ut
5 förbättrar elasticiteten
6 mjukgör
7 ger huden näring
8 jämnar ut hudtonen
9 har ett SPF 20-skydd mot solen
10 ger strålande lyster

Personligen tycker jag att min hud blir ganska fet när jag använder den på morgonen. Då bestämde jag mig för att använda den som nattkräm i stället, och det har fungerat väldigt bra hittills. Nu tänker jag under vinter använda den både och.

Av de 10 sakerna som jag nämnde och som produkten lovar, har jag upplevt nummer: 3-5-6-7-9-10. Alltså inte alls dålig.

Mitt betyg blir: 7/10







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!