Wella Professional Care nya serie

Jag har fått ett varuprov som jag, som älskar hårprodukter, längtade efter: den nya serien från Wella "Wella Professional Care". Den nya serien har fyra olika sorter beroende på dina behov. Brilliance (for coloured hair), Enrich (for dry hair), Balance (for scalp) and Age (för mature hair).
Jag måste vara väldigt tacksam därför att jag fick precis de sorterna som jag anser kan passa mig bäst. Brilliance shampoo för mitt nutida brunnette hår och Balance inpackning för att kunna lösa mitt problem med håravfallet.
Idag har jag provat båda och hittills kan jag säga att doften är underbar, och jag har inte tappat som mycket hår som det brukar hända med kommersiella produkter som man brukar köpa på livsmedelaffärer. Betyg 7/10.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!